De actiecode is toegevoegd aan je winkelmandje Onze productiemachine voor dit product is in onderhoud. Alle bestellingen zullen tussen de 5 en 7 dagen later geleverd worden dan de aangegeven levertijd.
Alle producten
Kun je het gewenste product of oplage niet vinden? Vraag direct een offerte aan.
500,000+ happy customers 500.000+ tevreden klanten
100% tevredenheid 100% tevredenheid
Beste prijs gegarandeerd Beste prijs gegarandeerd
Altijd hulp op maat Altijd hulp op maat
trustpilot
8.5

Flyers & Folders

Bekijk alle vouwtypes

Kies een type vouw

Milieuvriendelijke
Flyers

Bedruk nu Eco Flyers en boost jouw business of evenement op een milieuvriendelijke manier.

Bestel nu

Opvallen met
Flyer & Folders

NIEUW:
Super snelle levering en extra aanlevertijd

Bestel Flyers

Hulp en inspiratie

Ontwerp het Zelf!

Jouw gloednieuwe ontwerp razendsnel klaar dankzij onze collectie van +100.000 unieke design templates.

Ontwerp nu

Wat is het verschil tussen flyers en gevouwen folders?

Flyers en gevouwen folders zijn beiden advertentie materiaal. Het zijn handige marketing producten, je kan er een persoonlijke connectie mee bouwen tussen jou en je klanten. Het grootste verschil tussen de twee is de hoeveelheid vouwen in het papier. Een flyer is één enkel blaadje die aan allebei de kanten bedrukt kan worden, en een folder wordt een of meerdere keren gevouwen.

Hoe kies ik de juiste voor mij?

De keuze tussen flyers en gevouwen folders hangt van je bedrijf en marketing doelen af. Laten we door de eigenschappen van beide marketing materialen gaan:

1. Flyer

Een flyer is een blijvende, klassieke marketing keuze. Je kan het voor al je campagnes gebruiken. Het kan aan beide kanten vrij wat informatie kwijt, waardoor je korte teksten kwijt kan die kort genoeg zijn om de aandacht te trekken, maar lang genoeg om alle nodige informatie kwijt te kunnen. Dit is altijd een veelzijdig marketing materiaal, ongeacht wat voor bedrijf je hebt.

2. Gevouwen folders

Er zijn verschillende soorten gevouwen folders. Het verschil zit hem in de hoeveelheid vouwen en de richting hiervan. Het aantal vouwen kan verschillen van 2 tot 8. De vuistregel voor gevouwen folders is hoe meer je te vertellen hebt en hoe complexer je bedrijf, de meer vouwen je nodig hebt. Als je je folder bijvoorbeeld gebruikt om nieuwe producten te lanceren kan je extra vouwen toevoegen om uitgebreidere uitleg te geven over je producten. Gevouwen folders zijn vooral erg geschikt voor vakbeurzen, je kan er veel informatie in kwijt en ze nemen niet veel ruimte in beslag.

Wat is het beste ontwerp voor een flyer of een gevouwen folder?

Er zijn een aantal belangrijke verschillen in het ontwerpen van een flyer en het ontwerpen van een gevouwen folder. Het is belangrijk dat je de belangrijkste basis elementen volgt voor beiden. Breng balans tussen de visuele elementen en de tekst. Je kan voor een flyer één kant met alleen afbeeldingen laten bedrukken, en de tekst zo minimaal mogelijk houden, en aan de achterkant kan je meer tekst met weinig afbeeldingen plaatsen. Met een gevouwen folder heb je meer vrijheid in het toevoegen van blokken tekst op de verschillende pagina's. Je kan hier je creativiteit meer op los laten. Voor beide geldt dat je je ontwerp in CMYK kleur modus maakt, zo zorg je ervoor dat de kleuren er precies uit komen te zien als verwacht. Houd je klant in gedachten als je een ontwerp maakt, en laat je creativiteit er op los!
Start chat

Ik regel alles,
bestel via mij!

or
Een gelukkig klant die blij is met de goedkope bedrukken producten van Helloprint.

Daarom kies je Helloprint.

  • 500.000+ tevreden klanten

  • 100% tevredenheidsgarantie

  • Laagste prijs van België

  • Altijd persoonlijke hulp